Inlägg: 1106869
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Kevin O Shea: Oscar Johansson borde iaf kunna gå emellan kan man tycka och han lär vara snäppet vassare än t ex Hård af Segerstad.
Åkerlund är väl 86:a och han kan flytta emellan - det borde väl finnas 86:or Sundsvall som är bättre än våra J-20spelare?
Jimmy? Någon?
Bröms, Palmebjörk och Oscar Johansson skulle ju kunnat vara användbara - två 86:or och en 88:a