1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1106920

Sv: Agera i stället för att reagera
Uno Gordon: Ja, trots sjukstugan tycker jag det är helt ologiskt att köra Samuelsson i förstakedjan. Killen har knappt gjort nåt intryck alls i Sundsvall hockey för bövelen. Men det är väl samma sorts spetskompetens som gjorde Hedström till förstecenter i höstas...

Hellre Lotvonen än Robin Jonsson. Jag är väldigt nervös för att klubben ska förlänga RJs kontrakt. Men det är bara Lehtonen, Moe och Styf som jag är nöjd med på backsidan, resten pendlar mellan underkänd och usel.

Svarskommentarer

Sv: Agera i stället för att reagera
RocknRolf2: På den punkten delar jag din uppfattning. Styf, Moe och Lehtonen är de enda av backarna i nuläget som håller måttet. Även om Skogs har tagit sig så vill jag ändå se mer utav honom för att vara riktigt nöjd.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.