Inlägg: 1107798
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Långben: Ja han var riktigt bra igår.. Men man ska ju inte lägga så mycket tryck på en sådan ung grabb och gå in direkt i laget, han fick lagom med speltid och är nog mer för att gå in och avlasta lite och det gjorde ju han igår som sagt med mycket beröm
Varför har man inte plockat upp den här killen mycket tidigare och spelat in han när det gått så jävla tungt för flera där bak.Hoppas Challe o Nygge Robban kan få in honom ganska direkt!För vad man såg så är det ju här en blivande kanonback,,