Långben: Ja han var riktigt bra igår.. Men man ska ju inte lägga så mycket tryck på en sådan ung grabb och gå in direkt i laget, han fick lagom med speltid och är nog mer för att gå in och avlasta lite och det gjorde ju han igår som sagt med mycket beröm
Inlägg: 1107799
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
jens_88:Till och med några från Modo som var här i Periodpausen lite kaffesnack!Dom undrade om det här var nån kopia på Strålman som Timrå fått fram!