jens_88:Till och med några från Modo som var här i Periodpausen lite kaffesnack!Dom undrade om det här var nån kopia på Strålman som Timrå fått fram!
Inlägg: 1107801
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Långben: Det måste ha varit mycket kask där...
En gång - Ingen gång.
Jag hoppas däremot att killen får fler chanser och att han på sikt kan bli ordinarie, men tills dess så kanske det vore på sin plats att dämpa sig lite va?
En gång - Ingen gång.
Jag hoppas däremot att killen får fler chanser och att han på sikt kan bli ordinarie, men tills dess så kanske det vore på sin plats att dämpa sig lite va?