Blizzard:....härligt namn att uttala i alla fall :) "Dicaaasmirroooo"
Inlägg: 1107829
Svarskommentarer
Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Blizzard: Hoppas verkligen jag får uttala det många gånger också:) så det inte blir någonting man muttrar hela tiden:P