1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614801 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1107833

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Blizzard: Såg en till intervju nu där han verkligen förespråkar att kämpa och täcka skott och göra sitt jobb och offra sig för laget. Tror denna kille kan vara ett guldkorn jag! En härlig kämpe!?

Svarskommentarer

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Han höll säkert på Kanada i JVM, jag gillar honom inte...

Annars ser han väl statistikmässigt och omdömesmässigt ut som en Johan Andersson med tuffare namn? Får väl se vad han kan, nån kan väl ringa Bosson och kolla? Om inte annat mer folk på träningen, det skadar väl inte.

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Yellowcard: Låter bra:) hoppas han spelar mot HV:)

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Yellowcard: Törs man hoppas på en spelare som når upp till hälften av Kent Mandervilles kvalitéer på banan? Jag tänker spel i box-play och uppoffring för laget.

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Yellowcard: Det är sånt vi behöver vi har ett lag som kan vinna över alla, men inställningen har varit under all kritik! Senast mot MoDo INSTÄLLNING=Vinst...
Flopparna mot RBK,FBK och Dif är inte av kvalite skäl!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.