1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1107881

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Mackelito: Men snälla var tyst... Du var väl en av dom som satt och tracka ned på Bogg innan han kom? Så snälla håll du din k*** innan karln fått visa vad han kan göra

Svarskommentarer

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
jens_88: Jag sa att han var gammal och den rutin han hade var ifrån Mora mesta dels... och att hanknappast skulle orka hålla tempot en hel säsong-..

Visst han var bra några matcher från början men nu är han bara lat och trött och glider runt i Def zon och tarupp pucken till ytrrana ...

Jag tycker inte han direkt ärlika bra som Hedda som han ersatte , men ok det kanske du tycker...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.