Bigthelin: han verkar ha haft nr 13 tidigare men i timrå lär han få ett annat nummer. lär antagligen märkas då han kliver på isen =)
Inlägg: 1107912
Svarskommentarer
Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
TobiasThyr:
För mig får han ha nr 5 , bara han gör jobbet sitt. :))
För mig får han ha nr 5 , bara han gör jobbet sitt. :))