1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1107923

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Yellowcard: Att det tar tid att värva verkar till stor del också bero på Timrås förtroende till sponsorerna att dom skall öppna sin plånbok och lägga öronmärkta pengar i en speciell värvar kassa och om ingen spelare kommer så betalas pengarna tillbaka... Synd bara att Tirmå helt tycks ha missat det ekonomiska läget i sverige, alla företag varslar massor med folk och är på väg i KK. Men Timrå tror att sponsorerna är villiga att betala nya spelare efter att ha blivit bjudna på en stor stark i Gävle. Kanske det hade varit lite lättare att få mera pengar om Timrå IK någon gång kan bjuda igen lite grann till deras sponsorer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.