Inlägg: 1107980
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Jag är bara nöjd om Dee Caz kämpar och sliter, för vi har redan dom som gör poäng. Sedan att han är bra i box play skulle vara riktigt roligt med han och johan i box play då.
– Jag kan inte förstå var tidningarna fått sina uppgifter från. Jag är väldigt öppen för att stanna i Timrå. Jag trivs bra, säger ryktesflorans huvudperson