"Är det fortfarande aktuellt att ta in en center och en back? – Ja, det är det."
hade dom frågat detta för en månad sen hade man fått svaret.
"Är det fortfarande aktuellt att ta in en center och en back? – Vi ser över markanden, är det någon som är bra är det självklart intresant. Men vi har ingen panik, vi väntar på den rätta"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Är det fortfarande aktuellt att ta in en center och en back?
– Ja, det är det."
hade dom frågat detta för en månad sen hade man fått svaret.
"Är det fortfarande aktuellt att ta in en center och en back?
– Vi ser över markanden, är det någon som är bra är det självklart intresant. Men vi har ingen panik, vi väntar på den rätta"