keni: Flopp? hur i h-e kan en en relativt okänd kanadensare utan förväntningar på sig - annat än att han i första hand ska täcka upp för att vi har långtidsskador på forwards - med try-out kontrakt i en månad bli en "flopp"? Vad förväntar du dig och vad tror du TIK förväntar sig? Du vet väl inte ens hur man defenierar ordet "flopp"..... blir så less på alla neggare :-P
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vad förväntar du dig och vad tror du TIK förväntar sig? Du vet väl inte ens hur man defenierar ordet "flopp"..... blir så less på alla neggare :-P