1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1108064

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
keni: " å ja e ledsen att säga att detta blir en flopp, inte många poäng kommer från denna herre kan ja lova"

Vem har sagt att han ska göra poäng? har Linkan sagt de? Nej.
Vi har tillräkligt med poäng görare Tenki,Pyrret,Wandell,Timo,Lehtonen etc.
Nate ska tillföra andra saker KÄNSLOR, lite jävla attityd! han är en power forward, ingen stjärna!

Svarskommentarer

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Blizzard: det här är ju lite "roligt":

"Challe Berglund, som för säkerhets skull väljer att vila även Kimmo Lotvonen ännu en match"

Märks att Lehtonen är jäkligt viktig för Timrå jämfört med Lotvonen, när Lehtonen vart sjuk hur många dar har han fått vila? Lotvonen får ju nästan Semester!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.