1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1108298

Sv: Apropå nånting...
så var hockeysupportrarna i Österrike så här lessna över att tappa sin målvakt till Modo: "Mike Morrison has been FINALLY released by austrian team !!! Some local fans started calling him Mr.Softy. There was no (local hockey team) fan who supported him at the end. He was a reason why team was not able to win games...
I really cant believe he performed so weak. Thanks god he is a past for our team !"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Snacka om att hans statistik är upp och ner, kan bli en succé men lika gärna en flopp.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: haha, fan de där lät ju lovande, vrf var inte Timrå med i striden ;-)

Nu får Aftonbladet och Expressen en ny syndabock...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer