1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1108401

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Har ingen aning om hans hockeykvaliteter, men namnet är onekligen lite tufft. Har en förkärlek till efternamn som föregås av "De" eller "Di". Han är utan tvekan av en spännande kombination av nationaliteter dessutom.

(1) Svensk - Ärliga, hederliga, gentlemannamässiga etc
(2) Italienare - Skumma, korrumperade, filmande etc
(3) Kanadensare - Fula, brutala, osportsliga etc

Bara att hoppas att han har mest av (3) och att det kan gynna oss under januari, till att börja med...

Benvenuto Nate!

Svarskommentarer

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
DJ Hemp: Han är väl lite Amerikan också :)

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
DJ Hemp: Har också förkärlek för sådana namn fast då kanske främst i fotbollssammanhang....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.