erathoo: Precis, ska han då åka ner för att agera som sjunde/åttonde back när Erixon lär gå före om t ex Persson har det tungt?
Inlägg: 1108412
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så är VF med Nubben i spetsen i gasen.
Länkar:
http://www.expressen.se/sport/ishockey/elitserien/1.1425006/frolunda-varvar-svensk-landslagsback
http://www.expressen.se/sport/ishockey/elitserien/1.1425006/frolunda-varvar-svensk-landslagsback