1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1108922

Sv: Apropå nånting...
Laken: Jo det ÄR skillnad, som sagt -det är en rekordjämn serie i år. Den är läskigt jämn..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
T o m officiella överger sina annars så diplomatiska matchrapporteringar och skriver bl a följande:

"Klockan stod på 18:09 när en klart matchavgörande spelsekvens äger rum. En situation som i mångt och mycket liknade den sparksituation som HV var inblandad i mot Rögle senast med den skillnaden att Petr Tenkrat, som gjorde målet, nu inte gjorde en tydlig sparkrörelse likt Chris Abbott i Rögle.
Domaren Niklas Persson dömde först mål men, efter granskning av videodomaren ( som nu var placerad i Kinnarps Arena och inte tordes döma till gästernas fördel ?! ), dömdes målet bort och matchen gick till förlängning."

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.