Ny målvakt på ingång?
Inlägg: 1108998
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Hoppas att Åkerlund inte är allvarligt skadad. Men om han nu är det hoppas jag att man väljer att gå på Hostikka och inte Leinonen. Varför? Tja, vet i fan, bara en känsla.