Cartman: Hoppas att Åkerlund inte är allvarligt skadad. Men om han nu är det hoppas jag att man väljer att gå på Hostikka och inte Leinonen. Varför? Tja, vet i fan, bara en känsla.
Inlägg: 1108999
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Kerstin_k: Om man kollar till statistiken så är Leinonen det hetare alternativet, plus att han har rutin från elitseriespel sedan tidigare.