Huge: Om det var avsiktligt eller ej spelar ingen roll eftersom man få dirigera in pucken i mål med skridskon.
Inlägg: 1109417
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
KniveN: Hej och hå. Det vart inte mål. Mer kan vi inte göra än att disskutera i oändligthet. Ska vi sitta här när vi möter Katterna nästa år och säga "men det var inte spark"