nixXz: Nejje, vi maste bryta traditionen en gang for alla -.-
Inlägg: 1109636
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
saasta: Exakt. Stäng Matchen Nu. Illa kvickt!!!Släpp inte in dom - ge dom inte luft under vingarna. Vore kul om vi kunde vinna med typ 6-1 eller nått nån gång!