AndersN: hoppas det blir oavgjort sa dem far sa lite poang som mojligt
Inlägg: 1109658
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
saasta: dom får ännu mindre poäng om dom förlorar:P och förlorar Rögle så ligger vi på slutspelsplats (förutsatt att vi vinner ikväll). Linköping som ändå ligger etta kan ju lika gärna ta lite mera poäng:P