Yellowcard: typiskt... skulle sitta fint med en slutspelsplats ikväll:)
Inlägg: 1109671
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Bigthelin: Rögles 4 sparkpoäng på oss kommer att bli dyrbara när vi summerar det här....
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Bigthelin: Sa om vi vinner och rogle vinner, far vi eller far vi inte en slutspelsplats?