saasta: Inte ens nära. Skiljer väl 4 poäng?
Inlägg: 1109678
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
lincon: Vi ligger 3 poäng bakom Rögle. vinner vi och dom förlorar har vi bättre målskillnad.
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
lincoln: Det skiljer 3 p. Vinner vi o Minidanskarna förlorar så går vi om på bättre målskillnad.
men det ser inte ut som så dom har ruggigt flyt just nu. Dessa sparkmål kommer att kosta mycket för oss.
men det ser inte ut som så dom har ruggigt flyt just nu. Dessa sparkmål kommer att kosta mycket för oss.
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
lincoln: suck! >.< Pappa brukade halla koll pa det dar at mig :P han ar dock hemma i Sverige nu >.>