Hälge: ja ta poäng dövik kommer bli jäkligt svårt!
Inlägg: 1109726
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
nixXz: det kommer troligtvis stå mellan Timrå MoDo rögle om sista slutspels platsen. Och hur ska vi klara det? För modo är ett givet slutspels lag. Dom har en riktigt bra trupp.