nixXz: det kommer troligtvis stå mellan Timrå MoDo rögle om sista slutspels platsen. Och hur ska vi klara det? För modo är ett givet slutspels lag. Dom har en riktigt bra trupp.
Inlägg: 1109729
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
för det är 7 poäng upp till brynäs! dock tror jag dom har en mer spelad match
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
DiCasmirro är ingen stjärna direkt men jag tycker han arbetar på rätt sätt iaf. Stör framför mål osv.