Man får hoppas att det är vi som vinner dragkampen.
Inlägg: 1110284
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Man skall inte se det som finns i den blaskan för seriöst. Där kan man verkligen snacka om "blaska".
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Tyvärr så tror jag han gillar snöskoter och klä sig i glesbyggskavaj:) Är TIK intresserade vinner man nog pengakampen i alla fall.