Inlägg: 1110360
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
shinzawai: "De gånger jag varit i Timrå har det varit en klick idioter ganska nära Modoklacken som bara åkt dit för att procovera Modoiter medans KLACKEN skött sig relativt bra."
Jag tar för givet att du menar att de provocerar Timråiter? Sen tyckte iaf jag mig både kunna se och höra att även "kärnan" i klacken var med på noterna och att de även bråkade i pauserna. Jag stod högst fem meter ifrån Modoklacken och i pausen mellan andra och tredje så råkade jag ut för ett litet busfrö,
Jag håller dock fullständigt med dig angående publikvärdarnas/ordningsvakternas sätt att uppträda.
Jag tar för givet att du menar att de provocerar Timråiter? Sen tyckte iaf jag mig både kunna se och höra att även "kärnan" i klacken var med på noterna och att de även bråkade i pauserna. Jag stod högst fem meter ifrån Modoklacken och i pausen mellan andra och tredje så råkade jag ut för ett litet busfrö,
Jag håller dock fullständigt med dig angående publikvärdarnas/ordningsvakternas sätt att uppträda.
Det finns minst lika många idioter i Modoklacken som Timråklacken, här däremot är det fruktansvärt mycket mer hat och ovett från Timråhåll än Modohåll, enligt mig, och jag tror att de flesta som har skygglapparna inlåsta kan hålla med.