Loma: Nä, jag snackar om kvartsfinal 3 från förra årets slutspel. Det var ca 5-6 grabbar i 20-årsåldern som höll på och provocerade Modoklacken. Modoklacken svarade dock den matchen för lågvattenmärke och jag gick fruktansvärt hårt åt dem på vårt officiella forum den gången.
Idioter finns i båda led, vem som är värst anser jag är dagsform och brukar vara en produkt av ställningen i matchen och vem som har bortaplan. Bortaplan = mer pepp, mer öl, mer fylla, mer idioti.
Nu bordlägger vi detta och hoppas på att båda supportergrupperna visar sig från sin bästa sida ikväll.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Idioter finns i båda led, vem som är värst anser jag är dagsform och brukar vara en produkt av ställningen i matchen och vem som har bortaplan. Bortaplan = mer pepp, mer öl, mer fylla, mer idioti.
Nu bordlägger vi detta och hoppas på att båda supportergrupperna visar sig från sin bästa sida ikväll.