falo: inte bara det, han har full fart och hoppar in den. Kolla skridskorna på reprisen. Det där är värre än Hedströms tackling som gav avstängning. Den är ruskigt ful. Fy fanken va illa det kunna gå. Man får hoppas det är en lindrig hjärnskakning..
Inlägg: 1110549
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
jokklas: Nåntning som är än värre är att vi tappat spelet totalt iom det där och det mycket pga att vi får rulla på centrarna.