Inlägg: 1110553
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
jokklas:
Det läskiga är ju att han är bofast i Tre kronor.
Vad ser BÅG som inte vi ser?
I och för sig så är ju Tre kronor sämre än någonsin, det kanske finns ett samband?
Det läskiga är ju att han är bofast i Tre kronor.
Vad ser BÅG som inte vi ser?
I och för sig så är ju Tre kronor sämre än någonsin, det kanske finns ett samband?
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
jokklas: RJ gör en sådär första perre va? Konstigt vad våra inledningar alltid förstörs av en onödig utvisning. Modo tog över helt efter vår fina inledning (första 3-4 minuterna). Backe bra, men det har varit en hel del tvålfingrar de sista matcherna
..snälla!
Han förstör för mycket för laget :(