Inlägg: 1110551
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Simmalugnt: Blir vi av med RJ till nästa säsong?
..snälla!
Han förstör för mycket för laget :(
..snälla!
Han förstör för mycket för laget :(
Vilka bedrövliga passningar av Wandell i dag.