Tikinmyheart: pinsam är modo klacken som sjunger när en motspelare ligger och blöder på isen dom borde fan skämman DET ÄR PINSAMT SKÄMMS MODO
Inlägg: 1110570
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
falo: Jag skäms.
Tacklingen var som en lightvariant av den som avslutade Tjälldéns karriär, fast med lägre hopp och mindre armbåge.
Tacklingen var som en lightvariant av den som avslutade Tjälldéns karriär, fast med lägre hopp och mindre armbåge.