erathoo: vicket praktarsel Claesson är.......
Inlägg: 1110595
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
erathoo:
Men han kan väl knappast vara så dyr.
Vi får väl köpa honom till nästa hemmamatch, Det verkar ju som om han lämnar vinstgaranti när fakturan är betald i alla fall.
Men han kan väl knappast vara så dyr.
Vi får väl köpa honom till nästa hemmamatch, Det verkar ju som om han lämnar vinstgaranti när fakturan är betald i alla fall.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
släpper en holding på en Timrå-spelare för att momentet senare ta en på en MoDo-spelare (iof var den solklar men det var även den på Sundh)