släpper en holding på en Timrå-spelare för att momentet senare ta en på en MoDo-spelare (iof var den solklar men det var även den på Sundh)
Inlägg: 1110600
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
dr-nix:
Åh gud va oväntat det där målet var.
Släpper holding the stick på en timråit sekvensen innan timråutvisningen.... LESS JAG BLIR!
Åh gud va oväntat det där målet var.
Släpper holding the stick på en timråit sekvensen innan timråutvisningen.... LESS JAG BLIR!