1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1110634

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Frella: Båda målen måste Backe ta. Målvakten och PP är viktiga och båda de sviker, därför får vi svårt att nå slutspel. Backe måste spika igen sådana här matcher, kan låta gnälligt men så är det.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
MB: Ja är man överglänst av Zacke så säger det allt. Backe har aldrig varit en vinnare. Inte i SkAIK, inte LIF, inte i landslaget och definitivt inte i TIK. Att PP:et ser ut som det gör tycker jag i mångt och mycket beror på att fel spelare styr det, bortsett då från att det går för långsamt. Svensson har allt som oftast för mycket puck i första, Tenkie i andra och Axelsson/Sundh i tredje. Sen är det synd och skam att de som iaf skapar knappt får en sekund i den spelformen (Lander och MPS).

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
MB: ja . speciellt första .. den stolpen ska de inte få bli mål på i de läget . lika som målet mot hv tror jag de va

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.