Laken: Klart man kan göra det, men det i kombination med att kritisera försvars/målvakts/anfallsspelet. Nu blev det visserligen oändligt mycket bättre i egen zon efter att RJ klev av, men målvaktsspelet är fortfarande under all kritik. Visst gör han några räddningar även om jag tar för givet att han ska ta det han fått på sig idag, liksom de bägge målen. Framåt händer det inte mycket och det beror på att Modo spelar äckligt diciplinerat, fast visst kan man tycka att lite mer dump och högre forechecking vore rätt medicin? PP:et behöver vi inte analysera närmare då det talar för sig självt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Skott, folk på mål, enkelt, då vänder vi!