Har i tanke nu, om vi ska till slutspel, vilka är det som ska börja förlora av dom där åtta lagen? Aldrig att MoDo går ner sig igen. Vi skulle tagit RBK's plats den tog MoDo nu, vems plats ska vi ta? Känns jävligt tungt! något lag måste förlora för att vi ska gå upp det spelar det ingen roll hur mycket vi vinner!
Inlägg: 1110735
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Glöm slutspel. Det är fortfarande en kamp för överlevnad, inget annat.
Glöm slutspel. Det är fortfarande en kamp för överlevnad, inget annat.