Blizzard: Och är man 7P till Kvalserien och 2P till Slutspel då är det väl kamp om lutspel man ska köra eller ? jag tror hela Timrå siktar på slutspel och kämpar för det, inte för att överleva!
Inlägg: 1110751
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Jo visst, men det är 3p för seger och 0p för förlust.
Tabellen kastas ju om för varje omgång, då måste man vinna oftare än vad vi gör.
Jo visst, men det är 3p för seger och 0p för förlust.
Tabellen kastas ju om för varje omgång, då måste man vinna oftare än vad vi gör.