Inlägg: 1110762
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: ah, har också flera kompisar som är brynäsare eftersom jag bott i Gävle 10år innan jag flyttade! Jag börjar tyvär bli som dom var. Allmänt osocial, Deppig, Seg på jobbet till och med. Hockey för mig har kanske gått för långt, vissa säger att de finns en värld utanför hockeyn, men de vette fan!
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Ha ha ha, har många sådana jag med, och du måste mena flera säsonger före den förra, de har lidit i flera säsonger, bara nämna Micke Sundlöv och de bröt ihop....men själv mös man, men nu får man igen.
Sv: Apropå nånting...
Vill inte stöa Canada hypen, men en liten undran...
Inte gör han nått större väsen av sig, vår käre Canadick? Känns nästan som att han åker och halvgömmer sig och är lite puckrädd.
Eller är det bara jag som tycker detta?
Inte gör han nått större väsen av sig, vår käre Canadick? Känns nästan som att han åker och halvgömmer sig och är lite puckrädd.
Eller är det bara jag som tycker detta?
Min bästa kompis är brynäsare och jag såg vad förra säsongen gjorde med honom.
Jag vill INTE uppleva den mardrömmen.