Hälge: hehe, var det så svårt att förstå min syftning?? Men OK, tar om det, till skillnad från ER härinne, så HATAR jag inte läns-rivalen, dvs jag hatar inte TIK, som många av er hatar MoDo! capice? Men självklart är det kul att gnabbas med lillebror! :-)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men OK, tar om det, till skillnad från ER härinne, så HATAR jag inte läns-rivalen, dvs jag hatar inte TIK, som många av er hatar MoDo! capice?
Men självklart är det kul att gnabbas med lillebror! :-)