Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ambri-Piottas fanclub har en omröstning angående spelare, KAN typ vara "vilka utlänningar tycker du skall sparkas?"
Scegliete i due stranieri in sovrannumero
Westrum, Sonnenberg 7.89%
Naumenko, Sonnenberg 23.68%
Naumenko, Westrum 13.16%
Wahlberg, Westrum 0%
Wahlberg, Naumenko 0%
Kutlak, Wahlberg 2.63%
Kutlak, Westrum 2.63%
Kutlak, Sonnenberg 15.79%
Kutlak, Naumenko 13.16%
Wahlberg, Sonnenberg 21.05%
38 Voti totali
Vore intressant att höra Ambri-fansens åsikt om Sonny, ligger förmodligen närmare sanningen än sportchefer och klubbdirektörer..