Skarin: Visst känns det lite som ett ledarskapsproblem när ett lag kan spela drömhockey och vinna en match lätt för att sedan vara som nybörjare och förlora nästa lika enkelt. Det sägs att Sonnenberg är en genuin ledartyp, fine! Då hoppas jag att killen fungerar som Manderville gjorde. Gormade och skrek i båset och smällde halvsovande lagkamrater på benskydden med klubban till att de vaknade. Som Pyrret säger om Nola-matchen senast, skit i 2 perioder och spel i den sista, tyvärr för sent då. Alla måste prestera, gärna lite över sin egen förmåga, i varje enskilt moment av matcherna. Först då kan det här gå vägen. Slakta björnen, krossa Lulio!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det sägs att Sonnenberg är en genuin ledartyp, fine!
Då hoppas jag att killen fungerar som Manderville gjorde. Gormade och skrek i båset och smällde halvsovande lagkamrater på benskydden med klubban till att de vaknade.
Som Pyrret säger om Nola-matchen senast, skit i 2 perioder och spel i den sista, tyvärr för sent då.
Alla måste prestera, gärna lite över sin egen förmåga, i varje enskilt moment av matcherna. Först då kan det här gå vägen.
Slakta björnen, krossa Lulio!