1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1111479

Sv: Nu händer det saker
Laken: Tilläggas bör väl, innan du börjar skrika, att man hade kunnat valt en annan väg i våras/somras, men ändå...

Svarskommentarer

Sv: Nu händer det saker
Loma: Jag går mina egna vägar.
Som skrivit tidigare, jag har inga insides, skriver bara här vad jag tycker mig uppleva och se. Jag belyser problem och kommer med mina personliga synpunkter och åsiker.
Men det är klart att pengar har funnits att värva för, eller tror du att klubben räknade med att Jonte skulle bryta kontraktet mitt under säsongen?
Här fick vi 700 000 kr + att vi slapp en månadslön på 3-400 000 kr/mån.
Dessutom fick ju aldrig Hahl sitt "superkontrakt" det talades om i somras och vi värvade heller ingen klasscenter som ersättare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.