1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1111546

Sv: Nu händer det saker
Skarin: Personligen känns det som att Andersson kommer gå förlorad, oavsett hur mycket Timrå IK erbjuder honom . Detsamma gäller MPS. Jag tror att dessa båda redan bestämt sig för att röra på sig.

Sedan om man ska vara ärlig har Timrå IK inte den bästa av förhandlingslägen. Målet är slutspel, det kan bli kval och i allra värsta fall spel i allsvenskan. Publiken uteblir, föreningen får dras med enorma lönekostndader vilket i sin tur kan leda rakt ner i fördärvet. Frågan är om man vågar gasa eller om man bromsar i detta utsatta läge?

Helt klart är att det gäller att ta kloka beslut. Nu får de utsatta personerna i Timrå IK bekänna färg.

Svarskommentarer

Sv: Nu händer det saker
250kg kärlek: ja att publiken sviker är jättetråkigt . som djurgårds matchen . en sån fruktansvärt viktig match . första hemmamatchen för en ny spelare . och långt ifrån fullsatt . otroligt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.