Laken: Jo tack och det verkar vara jävligt krokiga stigar...
Det har inte funnits nåt att värva för tidigare. Man fick för en tid sen loss kapital från en rad guldsponsorer och det är de pengarna som nu använts. Det är nog ingen högoddsare om man gissar på att det som frös inne för Jonte gick till annat nödvändigt och det där "superkontraktet" fick garanterat Lehtonen istället.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det har inte funnits nåt att värva för tidigare. Man fick för en tid sen loss kapital från en rad guldsponsorer och det är de pengarna som nu använts. Det är nog ingen högoddsare om man gissar på att det som frös inne för Jonte gick till annat nödvändigt och det där "superkontraktet" fick garanterat Lehtonen istället.