Inlägg: 1111692
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tikinmyheart:
Att domaren gör felaktiga bedömningar i utvisningssituationer får man nog leva med, men när det ena laget tappar viktiga poäng är det bara för dåligt.
Tikinmyheart Idag kl. 09:12 | | Permalänk
Nu var det ju faktiskt så att Sundsvall inte tappade någon poäng. Händelsen skedde i SD så Lokatternas enda poäng var redan klar. Däremot innebar målet att AIK fick bonuspoängen.
Att domaren gör felaktiga bedömningar i utvisningssituationer får man nog leva med, men när det ena laget tappar viktiga poäng är det bara för dåligt.
Tikinmyheart Idag kl. 09:12 | | Permalänk
Nu var det ju faktiskt så att Sundsvall inte tappade någon poäng. Händelsen skedde i SD så Lokatternas enda poäng var redan klar. Däremot innebar målet att AIK fick bonuspoängen.
Att domaren gör felaktiga bedömningar i utvisningssituationer får man nog leva med, men när det ena laget tappar viktiga poäng är det bara för dåligt.