1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1111833

Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Precis vad jag funderat på, blev sent igår kväll och gick upp tidigt så en tupplur skulle inte sitta fel.....Ja tänk vad mycket tid man "slösar bort" man sitter bara och väntar. Det känns extra drygt när Timrå förlorar då man väntat i ca 3timmar och sen ser en skit match :/

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kvällens trippel (från en som inte vunnit på ett tag):

Lulä-TIK 2 (hjärta före hjärna, jag vet)
Skellefte-Djurgårrn 1
Dansband-Assyriska 1

Odds (svenska spel): 8,2

Insats: 300 kr

Lycka till.

Sv: Apropå nånting...
...så mår jag fysiskt illa av Magnus Nyströms bloggar i Expressen. Det stora mysteriet är väl varför jag öht läser dyngan, måste vara min tvångsmässiga störning som ger sig till känna ibland.

Ville bara få det sagt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.