1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1112159

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
250kg kärlek: det där med hjärta fick sig nog en ordentlig smäll i samband med Nubben-affären, misstänker det iaf. Man har ingen stomme nu, det hade man för några år sedan.

Dags att bygga en ny, hur fan man ska lyckas med det har jag dock ingen aning.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Stör mig ändå lite på att var och varannan här inne skyller på oflyt. Pass går ständigt bakom klubban, vi får 4 mot 1 läge och tre spelare åker och byter, noll känsla i avvägningar och positionering, vid ett tillfälle i boxplay står man 3 timråspelare och trycker ner 2 luleåspelare i sarghörnet,

Nej det är inte oflyt, det är oförmåga. Det kan inte bli så mycket bättre än så här och det är väl tabellplaceringen ett bevis på också...

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Kan vi inte få ha flyt nån gång? Kan vi inte få utdelning? Måste ALLT gå emot oss?

JA!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer